неділя, 30 березня 2014 р.

Публічний Вебінар “Переверніть навчання вашим учням”.

Джерело:  http://elnik.kiev.ua/hochete-stvoryuvaty-tsikavi-efektyvni-uroky-perevertajte-klas/

            Перевернутий клас

Діти люблять стояти на голові.  В прямому та переносному смислі.

Нас, вчителів, це часто непокоїть чи, навіть,  дратує, але ми всі знаємо, що це – діти.  Вони інакше не можуть.
Сучасні умови, в яких опинилася школа,  ставить все з ніг на голову, і перш за все, вчителів та сучасні методики.


Що означає “З ніг на голову”?

 Умови, в яких працює сучасна школа, стоїть на трьох “перевернутостях”,  які  можна  (і потрібно)  використати.

1. Перевернутість перша.
В школі залишається технологічна відсталіть, замість того, щоб школа була носієм просвіти та інновацій в маси. немає потрібної кількості комп’ютерів, техніки, Інтернету…
Внаслідок цього – учні та батьки (громада) більш технологічно підковані, ніж вчителі. Вчителі звертаються до учнів по технологічну допомогу і технікою і навчанням.
2.  Перегорнутість друга.
Вдома у учнів та вчителів значно більше техніки (та вона сучасніша) за техніку в школі.  За технікою вдома догляд кращий,  ніж у школах.  Отже, зробити на цих комп’ютерах можна більше і навчати цікавіше, ніж в школах.
Єдине, чого не можна зробити краще – це живе спілкування з вчителем та наставництво.
3.  Перегорнутість третя.  Давня
Вчителі перевантажені, програми стиснуті, на уроках учні не завжди зосереджені, пояснення нового матеріалу виходить не завжди таке, як планувалося. Відсутні учні рідко надолужують самостійно, по підручниках.
Більшість роботи по засвоєнню матеріалу припадає на домашню роботу учнів.
 Як використати всі перевернутості?
 Відносно недавно з’явилася методика “перевернутого навчання”.

Коротко про цю методику:

Методика відноситься до активного навчання, тобто до групи методик, які залучають учнів до активного здобування навчальної інформації та активного застосування знань.
Пояснення нового матеріалу та способів використання інформації відбувається за допомогою сучасних технологій, створених вчителем  спеціально для цього, навчальними матеріалами,  пошукової роботи самих учнів – вдома.
Відпрацювання знань та закріплення, узагальнення – в класі, при живому спілкуванні.
Учням активні методи навчання подобаються значно краще за пасивні, вони відгукуються на це, як правило, дуже жваво.
Хоча сам процес впровадження, має зайняти трохи часу і зусиль з боку і вчителя і учнів.
Така методика дає значно кращий ефект, бо відноситься до активного навчання і дозволяє вчителю з “магнітофону” (який неодноразово пояснює один і той же матеріал),  перетворитися на наставника,  мудрого тренера,  старшого авторитетного друга.
Для використання та ефективного впровадження (і отримання всіх плюсів) методики перевернутого навчання, треба знати як його організувати та які механізми задіяти.
Необхідна також педагогічна підготовка до використання методики Перевернутого навчання.
Ми вирішили познайомити всіх зацікавлених з цією методикою.
Дистанційна Академія Elnik оголошує
Публічний Вебінар  “Переверніть навчання вашим учням” ,  який відбудеться в рамках
Курсів “Флешмоб 3.2″, де ми готуємо Навчальні матеріали до Перевернутого навчання (у тому числі).
Вебінар відбудеться 3 квітня, о 20-00, онлайн.

Немає коментарів:

Дописати коментар