субота, 21 грудня 2013 р.


Дві  ідеї  підказані  Оленою Єльниковою.

Перша пропозиція, чим зайняти дітей, щоб і комп’ютер задіяти (їх улюблене заняття), і не забути того, що вивчалося  в школі.
Ідея на канікули, перша:
Замість твору – презентація
Дати учням завдання – створити презентацію (замість твору) про те, як він провів канікули. Можна просто якусь маленьку  історію, можна просто якесь враження від перегляду мультику чи кінофільму.
Правила створення такої презентації
1. Написати на слайдах учень має сааме твір, але це має бути декілька слайдів із картинками.
2. Презентація має містити дві фотографії самого учня, який є автором:
- одна – на титульній сторінці, в якості візитівки,
- друга – така, що фіксує те, про що пише учень.
3. Викласти презентацію на SlideShow.com (або вислати поштою вчителю)
Шаблони для учнів
Декілька шаблонів, що можна запропонувати учням для виконання такої роботи на диску

Ідея друга: Видатні історичні постаті в соціальних мережах
Альберт Енштейн, ДмитроМенделеєв, Леся Українка… – в соціальних мережах Фейсбук чи  Твітер?
Проект годиться не тільки для канікул, хоча на канікулах може стартувати і тривати потім як робочий.
Зміст проекту:
1. На хмарах (наприклад, www.skydrive.live.com )створюється папка  ”Фейсбук”.  До папки дається доступ (засобом отримання та передачі посилання) всім учням – учасникам проекту.
2. Учню дається роль якогось видатного вченого, поета чи композитора. На цю видатну постать учню видаються файли-шаблони, копія сторінки у Фейсбуку (набір файлів дивіться на диску)
3. Учень заповнює сторінку Фейсбуку, причому весь профіль: дату народження, місце народження, місце проживання, основні факти біографії, статуси (одружений і коли, діти тощо)
4. Учень пише декілька постів (висловлювань) цієї видатної  людини, на “стіну” цієї сторінки (не менше 10). Висловлювання – цитати.
5. Сторінки викладаються в хмари, в папку із відповідним іменем (“Альберт Енштейн”)
Таким чином можна наповнити папку дуже великою кількістю описів видатних особистостей, їх біографічних даних і просто цікавих фактів за їх участю. Форма збирання інформації надзвичайно зацікавить учнів.
Користь для учнів:
1. Учні повинні пошукати в мережі (Вікіпедії. в статтях, на сайтах) біографічні дані видатних постатей, раз самі шукають – краще запам’ятають. І в мережі будуть з толком.
2. Знайдену інформацію структурують, щоб внести в правильні графи “соціальної мережі” – таким чином вони усвідомлять інформацію, а не просто механічно завчать.
3. Усвідомлять інакше призначення соціальної мережі, ніж викладати фотки котиків і писати малозмістовні пости. Головне – це пошук інформації про людину і контакт з нею.
4. За прізвищами видатних людей будуть стояти не портрети поганої графічної якості в підручнику, а дійсно жива людина, яка одружувалася, народжувала дітей, їздила світом та творила і мала свою думку.
Користь для вчителя
1. Робота в інтерактиві!
2. Перехід в середовище, звичне дітям – мотивація учнів до роботи автоматична.
3. По-справжньому (а не по “модньому”) інноваційний метод вивчення історії, географії, біографій видатних людей.

P.S. При використанні методу – посилання на Дистанційну Академію Олени Єльникової - www.elnik.kiev.ua обов’язково


Немає коментарів:

Дописати коментар